می خواهم در این پست مهم در رابطه با گسترش کار یک فست فود صحبت کنیم. 


همانطور که میدانید، سایه رکود بر تمام کسب و کارهایی که به شکل سنتی حرکت می کنند، چند سالی است که سایه انداخته است. در این قسمت می خوام شیوه ای که برای رونق کسب و کار یکی از آشنایان از طریق تلگرام و محتویات همین پکیج کسب درآمد از تلگرام پیش گرفتیم، توضیح دهم.

او یک فست فود بدون روغن به نام هیزم دارد. 


آنقدر وضع کاسبی را بد توصیف کرد که مطمئن شدم شاید تا یک سال دیگر فست فود خود را ببندد




بنابراین تصمیم گرفتم به کسب و کارش رونق دهم.


در اولین صحبت به او گفتم که آیا می دانی که میتوانی با یک هزینه ی بسیار کم، یک ربات تلگرامی مخصوص فست فود خودت داشته باشی که تمام افراد در منطقه پیرامون شما از طریق ربات، منو غذا به همراه قیمت ها را ببینند و سفارش دهند و شما نیز به سرعت با پیک غذا را برای آن ها ارسال کنی. در واقع دیگر نیازی به خرج های زیاد و اضافه ای همچون چاپ برگه های تبلیغاتی نداری که با هزینه ی زیاد چاپ و در خانه های مردم بیندازی...

کمی متعجبانه من را نگاه می کرد!!!

به من گفت که چگونه این ربات تلگرامی روی تلفن همراه افراد منطقه خود نصب کنم؟؟؟ به او گفتم که تا به حال شماره چند نفر از مشتری های خود را داری؟؟ گفت فقط آن هایی که اشتراک من را دارند. چند صد نفری میشوند. گفتم بسیار خوب. همین ها اولی ها هستند. باید این ربات را از طریق اس ام اس برایشان بفرستی!!!. 


پرسید چگونه. به او گفتم به صورت رایگان در سایت inoti.ir ثبت نام کند تا یک پنل ارسال اس ام اس رایگان در اختیارش قرار گیرد. سپس از طریق دفترچه تلفن آن شروع به ارسال ربات به افراد نماید. در متن اس ام اس هم بنویسد مثلا تخفیف 70 درصد هیزم برای اولین سفارش غذای شما توسط ربات تلگرامی هیزم. از این طریق آن ها هم ربات شما را روی گوشی همراه خود نصب می کنند و هم اولین سفارش خود را می دهند. پرسیدم که اگر این ربات را روی تلگرام 1000 نفر از همین محله ی خودت نصب کنی، فروش هایت چقدر تغییر خواهد کرد؟؟؟

برایش جالب شد. پرسید خوب دیگر می توانم چکار کنم؟ گفتم اگر شماره همه ی افرادی که از روز اول در مغازه شما آمده اند را میداشتید، چطور بود؟ در جوابم گفت که چه فایده ای دارد این کار؟ گفتم فرض کن مناسبت ها را به آن ها تبریک میگفتی و مثلا همانند سینماها، یک روز از هفته را نیم بها بگذاری و یا تبلیغ فست فورت را بکنی که محل پاتوق خوبی است و ...

گوش هایش تیز شده بود و 98 درصد حواسش به حرف های من بود. گفت چطور میتوانم شماره تلفن همه افرادی که در مغازه من می آیند را داشته باشم؟ آن جا برایش کارت ویزیت الکترونیک آی نوتی را توضیح داد که در پکیج به صورت کامل توضیح داده شده است.

او در بهت بود و من درکش می کردم. بازه ای دو هفته ای کافی بود که مشتری های مغازه را 20 درصد افزایش دهد. من مطمئنم که او کل سفارشات منطقه را در آینده ای نزدیک خواهد گرفت. 

اما درآمد من از کجا بود؟؟ من توانستم با جستجو در اینترنت، شرکتی را پیدا کنم که این چنین ربات هایی را برای فست فود ها میسازد. با شرکت صحبت کردم تا درصدی پورسانت به من بدهد تا ربات او را به فست فود ها معرفی کنم. من از اینجا توانستم درصدی تخفیف بگیرم و آن را به عنوان حق مشاوره بردارم. همچنین از طریق کارت ویزیت الکترونیکی که آن فست فود از آی نوتی خرید، 30 درصد به حساب آی نوتی من واریز شود که همان لحظه برداشت کردم. از این به بعد هم 10 درصد از هر مقدار پیامکی که فست فود دوستمان، حسابس را شارژ کند، به حساب من واریز خواهد شد.

لازم به ذکر است که با قابلیت ارسال از طریق کد پستی، صاحب فست فود می تواند ربات خود را اطریق اس ام اس رو تلگرام مردم منطقه ی خود نصب کند... او اکنون من را بسیار دوست دارد و من نیز همچنین...

شما شاید کسب و کاری داشته باشید و با این نوشته بتوانید کسب و کار خودتان را متحول نمایید و شاید هم مثل من در سمت مشاور وارد شوید و سود کنید. در هر صورت شما توانسته اید متفاوت باشید...


@inoti_137 


کد معرف برای ثبت نام: 1377403491