📌نرم افزار #CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان


💢نرم افزار #CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یک سیستم اطلاعاتی یکپارچه است که در جهت برنامه ریزی، زمان بندی و کنترل فعالیت های قبل و بعد از فروش سازمان، با هدف توانمند سازی مشتریان جهت تعامل با سازمانها از طریق ابزارهای متعددی چون وب، تلفن و غیره به کار می رود.


💢مدیریت ارتباط با مشتری یعنی ایجاد و حفظ ارتباط شخصی شده با مشتریان سودآور از طریق استفاده مناسب از فناوریهای اطلاعات و ارتباطات.


سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در قالب یک نرم افزار به معنای مفهوم ارتباطات داخلی و خارجی یک سازمان، برمحور فلسفه مشتری مداری در کل امور یک سازمان تاکید دارد و هدایت آن را به عهده میگیرد.




💢بالا بردن سطح فروش با استفاده از تاکتیک های استراتژی بازاریابی و فروش برای بوجود آوردن سطح رقابتی برای اعضای یک سازمان از مزایای دیگر استفاده یک #CRM در سازمان ها و شرکت ها میباشد.


💢سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان از #CRM استفاده می کنند. این سازمان‌ها با استفاده از #CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بالاتر را افزایش دهند.


💢نرم افزار مدیریت روابط مشتریان یا نرم افزار #CRM می‌تواند کمک کند تا مشتریان فعلی شما حفظ شوند و مشتریان جدیدی نیز به کسب و کارتان جذب کنید. سازمان‌ها برخی روش‌هایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات با مشتری را بهبود می‌دهد بکار می برند. 


🔴شرکت آی نوتی با تحقیقات و بررسی های متعدد خود در طی سالهای اخیر در جهت پایه ریزی و تحقق اهداف شرکتها و سازمانها، منطبق با شرایط و قوانین کشور با پیاده سازی و اجرای سیستم ارتباط با مشتریان آی نوتی شما را در رسیدن به این هدف مهم یاری می نماید. موفقیت یک سازمان رابطه مستقیمی با رابطه خوب مشتریان با سازمان دارد و این موفقیت با مدیریت ارتباط با مشتریان بوجود می آید. لذا با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا نرم افزار #CRM آی نوتی می توانید روابط خود را با مشتریان فعلی مستحکم نمایید و با به کار گیری استراتژی های مختلف در راه جلب مشتریان بیشتر قدم بردارید.

________________________

iNoti CRM Panel

پنل مدیریت ارتباط با مشتری آی نوتی


Customer Relationship Management


💡 مرجع کسب و کار ایران


🌐 وبسایت: iNoti.ir


✅ کارت ویزیت الکترونیکی

✅ ارسال پیامک و پیام صوتی تبلیغاتی

جهت تماس با ادمین @ali_az59

⚜ کد معرف برای ثبت نام : 1377403491